KeyCar meer en meer bekend bij Belgische KMO en vrij beroep – Belgische leasemarkt hertekend

www.KeyCar.be is nu meer dan 1 jaar actief als onafhankelijk leasingadviseur in België, en heeft zijn start niet gemist. KeyCar heeft voor de Belgische ondernemer én wagendealer het afgelopen jaar zijn meerwaarde als onafhankelijk adviseur en extern fleetmanager al meermaals kunnen bewijzen, en dit voor alle aspecten rond wagenleasing.

KeyCar nu ook in België als externe fleetmanager

Na de succesvolle uitbouw in Nederland hebben nu ook de eenmanszaak, de zelfstandige zonder personeel, de kleinere KMO, de vrije beroeper, ….in België KeyCar leren kennen en appreciëren als hun “externe fleetmanager”. Voor deze ondernemingen en ondernemers is het niet altijd eenvoudig inzicht te krijgen in alle aspecten van leasing – financieel, fiscaal, technisch, administratief – en bovenal hebben zij zelf niet meteen toegang tot scherpe voorwaarden. KeyCar neemt deze problemen weg, en weet voor iedere klant de wagenkost te reduceren, waarbij 20% besparing geen uitzondering is.

Goedkoper leasen, ook op korte termijn

Kwalitatieve leasing hoeft niet duur of moeilijk te zijn voor de (kleinere) ondernemer, dankzij KeyCar. Ook is er aandacht voor leasecontracten op kortere duur (24, 30 of 36 maanden), maar aan scherpe prijs. Zo behoudt de fleetklant flexibiliteit, en kan zijn wagen meegroeien met zijn zaak.

Accent op advies voor de fleetklant én samenwerking met de dealer

De Belgische ondernemer kent leasing vaak (nog) niet of onvoldoende, waardoor er heel wat tijd en inspanningen nodig zijn voor informatie over leasing. De cliënten ervaren vooral de persoonlijke opvolging van hun vraag, samen met een 7 op 7 bereikbaarheid, als een belangrijk en opvallend verschil. Een kosteloze vergelijking tussen leasen en het klassieke kopen maakt veel duidelijk. Ook wordt veel informatie gedeeld via sociale media.
De officiële dealers die al met KeyCar werken zijn ook opgetogen over de samenwerking, omdat zij voor hun fleetklanten onafhankelijke ondersteuning krijgen zonder enige bijkomende kost. KeyCar is trouwens steeds op zoek naar dealers om hun (stock)wagens vlotter te plaatsen bij de fleetklant, die snel wil rijden. Op die manier draagt KeyCar ook bij tot de rentabiliteit van de dealers, die vandaag onder druk staat.

Actiesite via Topdeals

In 2015-2016 hoopt KeyCar België samen met zijn partners verdere groei te realiseren op de competitieve Belgische leasemarkt, en doet dit vooral als actiesite, waarbij tijdelijke Topdeals, leasecontracten die heel interessant zijn voor de leaserijder, wegens fiscaliteit, uitrusting, looptijd, etc. steeds opvallend worden vermeld op de website. Ook wordt resoluut gekozen voor operationele leasing als standaard offer.

OVER KEYCAR BELGIË

KeyCar is een Belgisch-Nederlandse onderneming, actief als onafhankelijke leasingadviseur, die heel scherpe voorwaarden kan bieden in operationele leasing, de mobiliteitsoplossing voor KMO en vrij beroep. KeyCar werkt actief samen met alle merken, en alle officiële dealers. De dealer kan altijd vrij worden gekozen. KeyCar biedt 7 op 7 een persoonlijk aanspreekpunt voor alle vragen bij voorbereiding, opstart en tijdens de looptijd van het leasecontract, zowel voor de fleetklant als de dealer.
Voor KeyCar België: info@keycar.be en + 32 (0) 16.98.05.23

Noot voor de Redactie