Kersthappening BAARLE LEEFT 2014

Kersthappening baarle leeft 2014, op 21 decemeber 2014, op de schoolparking baarledorpstraat

Beste baarlenaars, en sympathisanten,

Als dekenij “Baarle Leeft” doet het ons veel plezier jullie te mogen uitnodigen op onze tweede kersthappening, zondag 21 december 2014, welke terug mede mogelijk gemaakt is, door alle zelfstandigen, handelaars, ,vrijwilligers en zeker door jullie inwoners, voor jullie vertrouwen in ons, en we hopen dit vertrouwen nooit hoeven te beschamen
Ook willen wij de ivio groep danken voor het gebruik van hun accommodatie en elektriciteit, en het MP center voor het gebruik van hun parking
We hebben geprobeerd er voor te zorgen, dat zowel jong als oud, zich hier thuis voelt en zich vermaakt, en dat jullie straks, terug naar huis gaan, met een wow gevoel
Ons bestuur heeft de laatste maanden, er enorm veel tijd en energie ingestoken, we zijn een beginnende verenging, met beperkte mogelijkheden, maar we hebben toch aangetoond dat je met weinig veel kan doen zolang je maar op 1 lijn staat
Jullie zullen wel al overal de spaarpotjes zien staan hebben bij onze lokale handelaars, omdat we zoiets hebben , alle kleine beetjes helpen, we hebben de kerststerren zelf geplaats met vrijwilligers, allemaal om onze kas te spijzen, en jullie terug een waar feest te proberen bezorgen na jaren van rust in Baarle
Baarle leeft was bij ons de bedoeling om Baarle terug wakker te maken, en als ik het resultaat van vorig jaar bekijk is het ons gelukt, en hopen dit jaar het te kunnen evenaren
onder het moto LEER UW BUREN KENNEN, willen wij de mensen dit jaar terug samen brengen, en waar kan je dat beter doen dan op een kersthappening
We hebben dit jaar een extra inspanning gedaan, we hebben extra aan de kinderen gedacht, met onder andere een kinderdisco, springkastelen schminken, optreden van een clown en een pony ride.
En voor de oudere, een heus zangkoor
En als kers op de taart zijn wij terug heel fier dat Kurt, van biezebaaze, zich terug kon vrijmaken voor ons,
Dames en heren Baarle leeft, en wij willen baarle doen daveren

Noot voor de Redactie